piątek, 24 sierpnia 2012

Zdjęcia z wakacji :)

Witajcie!

Tym razem nie pokaże Wam kolejnej swojej stylizacji, ponieważ mój fotograf nie ma czasu, ja też go zbyt wiele nie posiadam. Dlatego wrzucę parę fotek z sesji wykonanej na wakacjach. Dziś jest ich dużo mniej, niż ostatnio w moich postach. Nie przeszkadza Wam duża ilość zdjęć u mnie? Staram się dodawać takie, które się od siebie różnią, jednak nadal wybór jest ciężki! Planuję także czasami wstawiać posty poświęcone swoim pracom; rysunkom, malunkom (na papierze) oraz zebranym zdjęciom z ostatnich zamówień na malowane tenisówki, ubrania i biżuterię. Chcielibyście takie wpisy czytać/oglądać od czasu do czasu?








17 komentarzy:

  1. No wpadam, wpadam :) Super foty ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo rysunki i malunki z chęcią zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna klimatyczna sesja - gratuluję :)

    PS. Będę niezmiernie wdzięczna jeśli wyrazisz opinię na temat mojego ostatniego posta z torebką nad, której kupnem myślę.
    Wilandra's Fashion

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjęcia:) klimatyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety na wakacje nie jestem w stanie zabrać wszystkich par butów, musiałam założyć te, co miałam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Great pics :)

    http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjęcia. Pierwsze najładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń