piątek, 28 września 2012

Street look.

Witajcie! :)

    Dzisiaj pokazuję bardzo wygodny zestaw, który świetnie sprawdza się podczas wyjścia na spacer, miasto lub do szkoły. Na pierwszy ogień idzie szary sweter, lubię te dłuższe i szersze, jednym słowem luźne, z resztą teraz takie są modne. Swój akurat mam już dłuższy czas i dobrze się w nim czuję. Do tego niebieskie spodnie, które dostałam kiedyś w Bershce po okazyjnej cenie, czarne, skórzane botki i skórzany plecak. Tutaj skórkowa bransoletka od Biżuterianki idealnie dopasowała się kolorem, ale i materiałem, z którego została wykonana. Tak, przepadam za wszelaką biżuterią z kawałków skóry, rzemyków itp., dlatego jest jedną z moich ulubionych! Czarna czapka często gości na mojej głowie w chłodniejsze dni, niestety jednak po jej zdjęciu włosy są w gorszej formie, niż przed założeniem. I oto taki "street look" Wam przedstawiam! ;)

sweter: sh
spodnie: Bershka
buty: Deichmann
plecak: moja szafa ;)
czapka: sklep chiński
bransoletka z koralikami: by me
wisiorek: kłódeczka ;)



















24 komentarze:

  1. Podoba mi się. Zwłaszcza czapka!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cię w takich mrocznych zestawach ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. na pierwszych dwóch zdjęciach wyszedł Ci genialny kolor włosów! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski ten sweterek! No i niebieskie spodnie idealnie podkreślają kolor Twoich włosów ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba! masz świetny kolor włosów a w plecaczku to się zakochałam <3
    WPADAJ PO BUTY NA KONKURS DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your style Kterka and your outfits are so fantastic!
    You have to try yourself on Lookly:
    http://www.huliganjetta.com/lookly.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz ! Naprawdę dobra stylizacja, choć ja dobrałabym do tego inny kolor spodni :) Ale wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię Twoje włosy :D pięknie wyglądasz! sweterek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz :) fajny sweterek!


    obserwuję
    i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem ten plecak w połączeniu z oversizowym swetrem wygląda rewelacyjnie!
    świetny kolor wlosów masz :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna bluza! no i ten plecak!
    Obserwujemy!
    dziewczyny z VOGUELE

    OdpowiedzUsuń
  12. http://bizuterianka.blogspot.com/2012/10/kochani-w-dzisiejszym-poscie-ponownie.html

    Zapraszam Cie Kasiu i Twoich czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Ja oczywiście także zapraszam swoich czytelników :)

      Usuń
  13. Bardzo fajna stylizacja. Na luzie, a taka oryginalna. :3 podoba mi sie. Wpadnij do mnie.

    OdpowiedzUsuń