niedziela, 18 sierpnia 2013

Naturalnie :)

Cześć!

   Tydzień temu wyjechałam (po raz kolejny w te wakacje) do wujka, wróciłam dopiero wczoraj. Zapewne już kiedyś pisałam o którymś wyjeździe do niego, mieszka w Głogówku, w województwie opolskim. Zwykle pobyt u niego wiąże się z wypadami na świeżego pstrąga z grilla, zakupami w Czechach (głównie artykuły spożywcze), do Pokrzywnej, gdzie chodzimy na spacery szlakami turystycznymi w Parku Krajobrazowym Gór Opawskich.
   Oprócz tych wszystkich atrakcji, niedaleko domu wujka jest rzeka. Ogólnie miasteczko jest typowo rolnicze, wokół jest dużo pól, lasów i trochę rzek. Woda jest czysta, spokojnie można się kąpać (przy silnym nurcie i wysokim stanie sięga kolan).
   Zdjęcia były robione właśnie na polanie, obok rzeczki. Zestaw jest luźny, zwiewna koszulka, którą bardzo lubiłam nosić podczas pleneru, w upalne dni, kapelusz, który chroni przed udarem, a zarazem jest świetnym dodatkiem oraz trampki, wygodne, można w nich chodzić po wysokiej trawie i kamieniach na drodze. Nie założyłam żadnej biżuterii, oprócz cieniutkiej bransoletki, która służy mi jako gumka do włosów. Bałabym się, że mi się poniszczy lub zgubi.

Tak swoją drogą jestem tutaj bez makijażu, prócz pomadki do ust :), a włoski się lekko pofalowały, ponieważ miałam związane w koka, naturalnie mam proste.


Więcej zdjęć z wyjazdu można zobaczyć na moim Instagramie:





kapelusz: Tally Weijl
koszulka: Next
spodenki: Anule Jeans (targowisko w Nowym Targu)
buty: New Age









5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, tak prosto : ) Jak patrzę na Twoje rude włosy to aż tęsknię za swoimi rudymi kudełkami : ) Obserwuję!


    http://madamemarshka.blogspot.com zapraszam : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia!:)
    Cudny kapelusz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie bluzki! Ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jak to określiłaś naturalny set ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń