sobota, 6 października 2012

Czuć jesień!

Witajcie :)

   Planowałam ten post opublikować dwa dni temu, jednak z powodu przeziębienia i złego samopoczucia biorę się do tego dopiero dzisiaj.
   Zestaw trochę nawiązuje do stylu steampunk. Szczególnie wisiorek zrobiony z mechanizmu zegarka i pasek. Lubię steampunk w ubiorze, ale także przedmiotach użytku codziennego, np. komputerach, telefonach, gitarach itp. Jest dosyć niespotykany, mało znany (przynajmniej w Polsce), ale robi wrażenie. Być może kiedyś uda mi się zebrać cały komplet stroju w tym stylu i tak, wyjdę w nim na ulicę!


bokserka: sklepik u mnie w mieście ;)
sweterek: sh
kurtka: Orsay
botki: Deichmann
pasek: dostałam ;)
spodnie: Bershka
plecaczek: znaleziony we własnej szafie ;)
lenonki: brylove.com
bransoletka z rzemyków: Biżuterianka, czyli Atelier Pod Kolczykiem
bransoletka z koralikami: by me
wisiorek-mechanizm: by me
wisiorek-słupek: allegro, pieczęć do laku powieszona na sznurku





















Photos by Stefan

18 komentarzy:

  1. Świetny set ! Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał ale czadowe foty!
    świetnie wyglądasz!
    wszystko bardzo mi się podoba!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W lenonkah wygladasz fenomenalnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam obsesje na punkcie okularow i wlasnie oszalalam na punkcie twoich!

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw jak najbardziej na tak! i te Twoje włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetne włosy! <3 jaką farbą malujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Używam naturalnej henny do włosów, w kolorze tycjan.

      Usuń
  7. super fotograf :) zdjęcia piękne i klimatyczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie tylko mój ulubiony zestaw u Ciebie, ale i ulubione zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stefan wykonal kawal dobrej roboty :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, mam zdolnego fotografa <3. Ja się tylko zajęłam odróbką zdjęć ;).

      Usuń
  10. swietne zdjecia ;) bardzo podoba mi sie okulary ;)

    zapraszam do siebie,obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże jakie nieziemskie nogi!
    Jak zawsze brak mi słów:)
    Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kolor włosów :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że blog się rozkwita ;) fajne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń