niedziela, 21 października 2012

Smerfnie ;)

    Na dworze zrobiło się ciepło, a ja wyzdrowiałam :). Teraz mam bardzo dużo zaległości w szkole i jak widać-na blogu także.

    Poniżej, na zdjęciach taki trochę "Smerfny" zestaw ;). Postawiłam na niebieską koszulę oraz spodnie, lecz aby nazbyt mdło i nudno nie było, dołączyłam brązowy pasek, torbę i czarne botki.  

A teraz trochę reklamy ;)

   Założyłam stronę ze swoimi zdjęciami, co by się do ich robienia bardziej zmobilizować ;). Czyli kolejne, oklepane "*** Photography":



oraz na moja strona z rzeczami hand made:


Zapraszam!


koszula: F&F (Tesco)
spodnie: Bershka
botki: Deichmann
torebka: Szarość Gwiazd (odkupiona)
pasek: był dołączony do szortów
bransoletka: DIY by me


















Photos by Stefan

14 komentarzy:

  1. pasek mnie nie przekonuje, nie lubię takich szerokich, ale za to koszula piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz, piękna koszula :)
    pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. emblemat na Twoim blogu jest nieziemski ! :)

    A smerfny zestaw fajny, chociaż ja akurat za niebieskim nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny kolor włosów :)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  7. masz fajniutki kolor włosów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uuubsustwaim kolor twoich włosów :D !!

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem bez paska byłoby lepiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem ubierasz się normalnie i w Twoich stylizacjach nie ma nic niesamowitego. Tak na prawdę żadna z Ciebie szafiarka. Zaraz będzie, zę jesrtem hejterką ale wyrażam moje zdanie

    OdpowiedzUsuń