piątek, 12 października 2012

Pomarańczowa marynarka do spódniczki.

   Niestety na dworze zrobiło się już bardzo zimno. Kiedy wreszcie opuści mnie przeziębienie i będę miała możliwość zrobienia zdjęć, pokaże moją kurteczkę oraz sweterki w zestawach. A dzisiaj stylizacja jeszcze z tych cieplejszych dni :).

   Tak jak zapowiadałam, zaczynam wprowadzać kolory do mojej szafy. Takim kolorowym elementem tutaj jest pomarańczowa marynarka. Postanowiłam połączyć ją ze spódniczką w biało-czarne kwiatki i białą bokserką. Myślę, że całość wyszła bardzo "świeża".

bokserka: Orsay
marynarka: prezent
spódnica: szyta przez mamę ;)
baleriny: Altero
torebka: Butik
kolczyki: Glitter
bransoletki: by me
wisiorek: kłódka















Photos by Stefan

9 komentarzy:

  1. slicznie wygladasz :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedzinki i komentarz:*
    torebke liska możesz tu kupic http://allegro.pl/127-listonoszka-torebka-lis-lisek-japan-style-i2683435815.html mysle nad rudym kolorem teraz:)
    obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziewczęco. I choć osobiście wolę Cię bardziej w rockowych stylizacjach, jak np ta ostatnia jesienna z zielonym sweterkiem to i tak wrażenia pozytywne. Marynarka fajnie komponuje się z kolorem Twoich włosów. Zwróciłam tez uwagę na śliczną biżuterię. Pozdrawiam cieplutko ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka świetna, pięknie Ci w pomarańczowym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ;*
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,oddzwięcze się to dla mnie ważne♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie Ty masz piękne włosy!
    Śliczna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana uśmiechnij się czasem! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty masz śliczny kolor włosów , można zapytać jaka to farba.? :))

    Zapraszam do mnie. (dopiero zaczynam)
    http://renesansowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń