poniedziałek, 8 października 2012

PÓŁROCZNICA bloga!!!

Witajcie!

   Dzisiaj wyjątkowo nie będzie wpisu ze stylizacją, ponieważ blog obchodzi swoją półrocznicę!!! Dokładnie 08.04.2012r. postanowiłam stworzyć miejsce, w którym będę pokazywała swój styl ubierania się, zdjęcia z sesji oraz od czasu do czasu rzeczy, które sama stworzę. W tym czasie blog się rozwinął, teraz są lepsze zdjęcia i (mam nadzieję) stylizacje. Przybyło także czytelników, osób komentujących posty. Dziękuję, bo jesteście ważnymi współtwórcami tej strony! Chciałabym także podziękować mojemu fotografowi, który nieraz poświęcał pół dnia, aby moje wpisy były tak dobre, jak dobre są ;):


 Biżuteriance, która ulepsza moje stylizacje pięknymi bransoletkami (i w tym momencie wątpię, że ja tu jestem osobą "reklamującą", o nie! Nie przy tych statystykach ;p):

 
Z tej okazji postanowiłam zmienić wygląd bloga, dodać nowy, śliczny nagłówek (coś czuję, że zostanie tutaj na dłużej). 

Ta dam!


11 komentarzy:

  1. niesamowity banner , mogę wiedzieć jak go zrobiłaś? :) zrób mi też taki kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu! Przepiękny nagłówek! Jestem zachwycona jak zwykle:) Dziękuję Ci Słoneczko za miłe słowa. Wiesz doskonale, że współpraca z Tobą to dla mnie prawdziwa, nieukrywana przyjemność:)

    Czekam na dalszy rozwój bloga, o ile to możliwe w ogóle:)
    Gorrrrąco Cie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!
    Buziaki gorące jak słońca!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także mam nadzieję, że blog się jeszcze bardziej rozwinie :). Nawzajem kochana!

      Usuń
    2. Także mam nadzieję, że blog się jeszcze bardziej rozwinie :). Nawzajem kochana!

      Usuń
  3. nagłówek cholernie mi się podoba! ;d
    gratuluję wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny nagłówek. Bardzo mi się podoba :)


    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super! strasznie mi się podoba! też bym chciała taki piękny prezent dostać...
    PS obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nagłówek wyszedł przepięknie :)))

    OdpowiedzUsuń